2014.02.24

// Bilder från en promenad med Johanna på Södermalm i vårsolen // 
 
Hej kära vänner! Min uppdatering senaste tiden har inte varit den bästa och jag stressar lite över det. Jag har haft så mycket annat att göra att bloggen hamnat lite på sidan, men nu är det sportlov och då har jag mer tid över att blogga mer. Det här året kommer jag bara stanna hemma i Stockholm hela lovet, det ska bli riktigt skönt faktiskt (även om det svider lite att jag inte är i Alperna med resten av stans gymnasieelever och åker skidor och dricker överprisad öl). Dock hade Alperna just nu ändå inte suttit så bra eftersom jag har världens mest irriterande hosta samt ryggskott. Vem får ens ryggskott innan den fyllt 50? Tydligen jag. 
 
Hoppas att ni haft en bra start på lovet (ni som har lov), puss på er! 
 
1 Emelie :

skriven

Åh vilka härliga fotografier, blir jätte glad av dem!
Jag driver en ny Konst blogg, du kanske vill titta in hos mig?

Kommentera här: