Svar på kommentarer

 
Vilken storlek har du i jackan?
Svar: Medium - den är lite stor men jag gillar det! 
 
Tuva om: p.2
Fina bilder! Vad har du för kamera? :)
Svar: Jag har en Nikon D7100 med ett Nikkor 55mm 1:1.4 objektiv!
 
Åh vilka härliga fotografier, blir jätte glad av dem! 
Jag driver en ny Konst blogg, du kanske vill titta in hos mig?
Svar: Absolut - tycker att ni andra läsare kan göra detsamma när vi ändå är igång! 
 
Gu va fin du är och älskar dina lockar!!
Svar: Tack!! Har fått så många fina komplimanger i vissa inlägg, men jag har inte tid att svara på alla så det här får bli som ett svar på alla fina komplimanger jag fått sammanlagt här på bloggen!
 
Sjukt fin blogg med jättefina bilder!
Svar: Danke, det värmer!
 
Anonym om: 000666
När flyttar du? Känns det inte konstigt att läma alla vänner och familj och så i Sverige?
Svar: Flyttar med största sannorlikhet efter skolavslutningen, dvs redan i juni. Jo det känns jättetråkigt, särskilt att lämna mina vänner, men jag vet att jag kommer ha kvar kontakten med de som jag står nära och dessutom kan man ju hälsa på varandra! 
1 Josefin (sans e):

skriven

Asså är smått beroende av din blogg...

Kommentera här: