2014.03.21

/ Tröja Stella McCartney / Brillor Le Specs / Jeans Acne / Väska Chloé / 
 
Jag vill att det ska bli varmare i Sverige nu så att jag kan gå runt så här på dagarna, istället för att gå runt i tråkiga vinterkappor hela tiden. 
 
Go' fredag för övrigt! Dåligt av mig att inte ha uppdaterat så mycket sedan jag kom hem från Paris, ärligt talat är det för att jag inte haft något roligt att blogga om. Har hamnat i en resekoma där jag bara ligger hemma och tycker synd om mig själv för att det är så kallt i Sverige och ingenting roligt händer de kommande veckorna och flytten till Paris känns så himla långt bort. Nu har jag dock ryckt upp mig själv och taggar helg! Tjoho! 14 veckor kvar i Sverige, måste göra det bästa av tiden här! Hoppas ni får en riktigt bra fredag, puss puss

Kommentera här: