mitt 2013

 
Årets konsert: Lana Del Rey
Årets skönaste: Min underbara kompis Hanna
Årets citat: *bakis röst kommer krypandes ut ur ett fallet tält* "jag blev nyss penetrerad av ett grässtrå" /hemlig person eller "MEN TJEJER HUR GÖR VI MED OSTEN" - Johanna
Årets stoltaste ögonblick: Haft så många, ger priset till Matilda för att hon varit så jävla bra och stark den här hösten! 
Årets pinsammaste: En hemmafest i Tyresö, går inte in på detaljer.
Årets bästa månad: November
Årets värsta månad: Mars
Årets roligaste: Svårt att välja en specifik händelse, men kan ta ett exepmel: När Matte trodde att hon sprang för glatta livet i luften när det egentligen var jag som bar henne under armarna från en konsert bort mot hennes tält (you had to be there, Emmaboda).
Årets klokaste: När jag bestämde mig för att styra upp mitt liv
Årets oklokaste: När jag bestämde mig för att dricka rosé på tom mage
Årets låt: Lana Del Rey - Young and Beautiful
Årets
Årets resa: Antagligen Paris eftersom jag var där med mina bästa tjejer, 2:a plats Las Vegas
Årets uppfyllda mål: Att må bättre
Årets icke uppfyllda mål: Springa ett maraton... 
Årets bästa raggningsreplik: "Om du vore en snapchat så skulle jag screenshota dig" 
Årets festivalupplevelse: Håkan på Popaganda - storslaget.

Kommentera här: