Rennes p.1

Som jag började berätta i förra inlägget så åkte jag och mina franska vänner på en spontanresa till Rennes i fredags, här har vi nyss kommit fram och då var klockan ca halv tio på kvällen.
Jag var bakom kameran hela resan så det här var den enda bilden jag är med på. 
That's amore.
Mina vänner kände restaurangägarna så de bjöd oss på en åttarättersmiddag utan dess like, samt äppel- och jordgubbsvin som var helt otroligt.
Florian och Paco.
Jag hade aldrig varit i Rennes förut så det var rätt spännande att bara dra dit helt spontan, rekommenderar starkt alla som är i Paris att hoppa på tåget och ta en dagstripp dit!
Maten var så god, så god, så god. Efter många flaskor och när det var stängningsdags så lyckades vi hitta ett hotell mitt i staden som vi tog in på. Dagen efter kommer i ett separat inlägg! Puss på er
 

Kommentera här: