paris

I fredags vaknade jag upp på Rue Domat i Paris, en pytteliten gata i sjätte distriktet i Paris. 
Jag blev uppvaktad med frukost som välkomstpresent, blev rörd för ingen har någonsin lagat frukost åt mig förut!
Sedan begav vi oss iväg på lunch i solen på l'Avant Comptoir, världens bästa bar/restaurang/café där det alltid är smockfullt. 
Där träffade vi en massa sköna människor som sedan följde med oss och tog en öl.
Det är rätt värmt nu i Paris, men träden har inte riiiiktigt börjat blomma än så det känns fortfarande mer som tidig vår än sommar.
Klockan började plötsligt ticka iväg och plötsligt var det kväll-
Jag var fortfarande relativt fräch när jag tog bilden, sedan gick det bara nedför.
..Så mycket nedför att det slutade med att vi hoppade på tåget till RENNES som ligger två timmar iväg med snabbtåg. Men den historian är för lång! Nu ska jag nanna kudde, är hel slut, Hoppas at ni haft en bra helg!!
 

Kommentera här: