365 dagar

Rotade igenom mitt gamla bildarkiv och insåg att jag vid den här tiden förra året reste otrolig mycket, så jag tänkte dela med mig lite av mina äventyr för cirka 365 dagar sedan!
Någonstans 10 000 meter över bergen i Nevada/Kalifornien, typ. 
Jag var nämligen på väg hit, till ett poolområde under palmerna i Las Vegas.
På den tiden hade jag hälften så kort hår och lugg. Och en klänning från Designers Remix.
Någon vecka senare bar det av mot ett något kallare ställe, nämligen Köpenhamn. 
Jag hade fuskpäls och en massa fräknar då.
Sedan en bilfärd upp till Helsingborg, där himlen var helt galet blå.
För att sedan bila längs den svenska östkusten upp till Hässlö i Blekinge...
...Där vi hade hyrt en idyllisk liten stuga precis vid havet där det regnade varje natt trots att solen sken hela dagarna.
 
Det var det jag gjorde för prick ett år sedan! Godnatt och glad måndag på er!
 
 
1 Sara:

skriven

Ser härligt ut! Och visst är det fint Hasslö, lilla hawaii som det kallas :)

Kommentera här: