söndag på stan

Hejsan hoppsan! Igår mötte jag upp Johanna på Söder för att äta brunch på vårt favvoställe Muggen (billig frulle och de har fantastiska scones). Vi utbytte gossip och pratade om gårdagens cirkus, Faye hade nämligen fest för att hon äntligen levt arton år på denna jord. Grattis!!!
Sedan gick vi en runda på stan. Jag insåg inne på COS att jag verkligen behöver fixa min utväxt, som ni kanske ser på bilden. Den burgundy-färgade poloklänningen fick följa med hem! Vi gick runt lite överallt i olika affären och putsade även skorna nere i garaget på Åhléns. Bra söndag. 
Nu är det måndag som de flesta av er vet och imorgon är jag ledig tjoho! Hoppas ni mår bra och tack för alla nya läsare jag fått! Puss och kram
 
1 ALICE:

skriven

GUD vilken härligt mysig blogg du har! Det känns som att vi är tvillingar fastän vi aldrig har träffats!! Och vilken stil sedan, WOW!!! Du måste komma ner till Lund någon gång så att jag kan visa dig mina "hoods".
BIG LOVE FROM BIG FAN :-*

Kommentera här: