onsdagslista

När vaknade du imorse? 06.10, för ovanlighetens skull snoozade jag inte! 
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? "Snälla säg att vi har nespressokaffe kvar"
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? Försökte ringa Matilda men hon klickade mig...
 
Vilket humör är du på? Trött men glad!

Har du ont någonstans? Väntra skuldran, spänningsvärk.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Reese's Peanutbutter Bar, ska be Simon som är och hälsar på sin kompis i New York köpa med sig några hem. 
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Kaffe på Pressbyrån, inte så spännande kanske heh
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? )Syftar denna frågan på idag eller i allmänhet??) Idag var det Tumblr i alla fall!
 
Vad ska du göra i kväll? Skriva på ett svenskaprojekt, sedan mysa i sängen framför Paradise Hotel!
 
Vilken var den första låten du satte på idag? Lana Del Rey - Radio
 
Vad tycker du om din blogg? Jag trivs med min blogg, tycker det ska bli jättekul att få blogga från Paris och om resan fram till själva flytten. Jag hoppas att ni också tycker det! 
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Oj, hmm... Jag var antagligen hemma och slappade eftersom det är onsdag!
 
Har du fått en komplimang idag och i sådana fall vilken? Fick höra att jag var het, det räknas väl?
 
När fotade du något senast, och vad? Jag fotade alldeles nyss min hamster som försökte stoppa in en hel walnöt (med skal) i kinden! 
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Jag har köpt en banan, en cola light och en kopp kaffe!
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Stolen på andra sidan matbordet jag sitter vid just nu.
 
Vad har du på dig idag? Svarta kostymbyxor från Forever 21, randig tröja från Filippa K, Nike Airforce
 
 
1 Julia Karnevi:

skriven

Omg så jävla grym blogg du har älskar den ♥__♥

Kommentera här: