nyårsmiddag 13/14

 
Nytt år! 2013 är officially över och det känns både som en lättnad samtidigt som det pirrar lite i magen inför det kommande året. 2013 var sammanfattningsvis det värsta och det bästa året i mitt liv och nu tänker jag göra 2014 till ett ännu bättre år. 
 
På nyårsafton åt jag och mina bästa fruntimmer middag hemma hos Ebba, vi åt bland annat en massa ost och macarons och pulled beef och annat gott. Vi dansade till 2013's bästa dansdängor och pratade om årets bästa hångel och de roligaste minnena. Efter middagen förflyttade vi oss till Hammarby Sjöstad för att fira in det nya året med en massa andra människor i en lägenhet där, våra kompisar hade bjudit in till hemmafest. Vi räknade sekunderna fram till tolvslaget och kysstes hit och dit, mitt hår har fortfarande inte återhämtat sig efter all champagne jag fick på mig. 
 
När jag och Matte änligen lyckats ta oss hem till Vasastan igen någon gång på morgonkvisten så lade vi oss i soffan och somnade till Sagan om konungens återkomst. Det var ett bra slut på ett långt år och en bra början på året som komma skall. 
 
Gott nytt år! 
 
1 Nike:

skriven

Goa bilder!

2 Maja:

skriven

fina bilder, hoppas du hade det bra :)

3 jos:

skriven

SKOJ!

4 Emilia:

skriven

Vilka mysiga bilder! :)

Kommentera här: