2014.01.22

Min uppdatering har varit hemsk den här veckan (skyller på latinprov), men nu är jag tillbaka! 
Idag efter skolan hängde jag med Matilda och Ebba. Matte hade sin analoga kamera med sig och passade på att ta några bilder innan solen gick i moln.
Ebba är skitsnygg och ni kan läsa henne och Ebba K's blogg här.
Det är så bajskallt ute just nu, orkar inte med den här kylan längre. Solen sken iaf över södertaken.
Vi drog till Muggen på Götgatsbacken och drack kaffe, det var cozy! Sedan mötte vi upp Johanna för att gå och träna, vi ska införa det som tradition på onsdagar att gå och gymma tillsammans efter skolan. Vi får se hur länge det håller i sig. Senare hängde vi kvar i skolan ett tag för att hjälpa högstadieelever som var där på öppethus. Jag kommer själv ihåg när jag skulle välja gymnasium och gick runt på olika skolors öppethus, jag minns att det var så himla läskigt att behöva möta alla gymnasieelever! Men valde tillslut en underbar skola och jag ångrar mig inte en sekund. Välj Södra Latin!! 
1 jos:

skriven

Så härligt!

2 Felicia:

skriven

Åh vilka fina bilder i det här inlägget! En kaffekopp gör sig så bra på bild!

Kommentera här: