2014.02.25 - tisdagsfest

Igårkväll bjöd jag till tisdagsfest hos mig och jag sminkade Johanna inför kvällen (obs hon blev skitsnygg).
Jag har snott några av Ebba F's bilder, hennes naturligt lockiga hår var det jag försökte efterlika men jag vet inte hur bra det blev. Ebba är förövrigt jävligt cool.

Matte tog över kameran och det blev en spegelselfie eller två.
Vi började ett gäng tjejer, men sedan kom det och gick en väldans massa människor under natten.
Jag drack öl i min poloklänning från COS och samlade mina fejkade lockar till en liten bulle eftersom det hängde ivägen hela tiden.
Hugo, Johanna, Ebba och Tintin. Vi lyssnade på schlager och pratade politik och mens och sånt, precis som det ska vara! Sammanfattningsvis tänkte jag avrunda detta inlägg med att tisdagar kan vara riktigt bra dagar att bjuda över sina finaste vänner. Puss
 

Kommentera här: