dagen i bilder / svartvitt

Stirrade upp i taket i aulan på folks fotsulor under de årliga djäknespelen här på Södra Latin.
Tog lite selfies innan jag gick hemifrån.
Gosade med döda djur.
Kollade på skolans decemberjakt. 
Och gick runt med glitter i håret.
Sprang runt i cirklar inne i estetlokalerna.
Och kollade på Tintins fina tatuering. 
 
Kom nyss hem från att ha tittat på årets Djäknespel som anordnas varje år här på min skola, det var riktigt roligt och jag längtar till nästa år då min årskurs ska anordna det! Kom nyss innanför dörren efter att ha träffat en vän, det var också trevligt men fy satan vad kallt det är (och ändå ingen snö!?! hallå!!!?). Det svider lite att det är ett halvår kvar tills jag kan gå ut och ta en öl en lillördag som denna och att jag då dessutom inte kommer vara hemma när jag väl kan göra det (mer om det en annan gång). Nu måste jag tyvärr plugga, men som tur är så är det sista pluggkvällen för i år! Opppaa! 

Kommentera här: