7 - 15

Morgonmys med lite bokläsning, kaffedrickande och 'adventskalenderspaketöppning'. Idag fick jag en liten handkräm att ha i handväskan. 
Det är julfint hemma hos mig nu.
Kom till skolan och träffade Tintin i rökrutan, precis som alla andra dagar.
Hade pluggstund i kafeterian med Anna, Ebba och Sara.
Budgethandlade på bästa Matrebellen på Götgatan, fyndade bland annat Brämhults passionad och chokladpudding.
Kommer hem och möts av julfint i hallen, det är så skönt att komma hem när det är städat och juligt hemma!
 
Nu är det mellis, italienskaplugg och lite bloggläsning som gäller. Det är ju trots allt måndag och då får man värva plugg med roliga saker också (annars går man ju under). Det är nu bara nio hela skoldagar kvar till lov, längtar ihjäl mig! Tänk att jag redan gått halva min gymnasietid, kan inte fatta hur snabbt tiden går. Har inga planer under lovet förrutom en hel del planering inför Den Stora Händelsen samt mer plugg, det kommer bli "kul". Det var allt för mig, nu blir det matmatmat. Puss!
 
P.S Har märkt att ni blivit några stycken som kikar in på min blogg nu dagligen, glöm inte bort att följa på bloglovin! 
 

Kommentera här: