2013/12/27

Ställde alarmet klockan sju imorse, skulle nämligen hinna med båten tillbaka till stan. 
När jag väl kommit hem mötte jag upp några sköna bönor, här har vi Johanna.
Matte var också där, med sin nya fina ryggsäck från marimekko. 
Hon är det bästa som finns under 1,60.
Vi bestämde oss sedan för att gå en runda på stan, mellandagsrean är ju i full gång.
Det var dock alldeles för fullt i affärerna och vi fick klaustrofobi...
...Så vi drog till Rival vid Mariatorget.
Uppenbarligen var jag ju också där men jag är ju alltid bakom kameran så här kommer en liten sneak på hur jag gick klädd idag.
Anna läste om Zlatan i Expressen och var allmänt söt. Vi var otroligt lika idag för ovanligheternas skull.
 
Det känns riktigt skönt att vara hemma i stan igen! Har varit trött hela dagen men åt middag med en vän och nu är tjejerna här så allt är bra. Nu tänkte vi hyra en skräckfilm, kalla hit lite fler människor och njuta av att det är lov och att vi alla är tillsammans. Hoppas ni har en bra fredag, puss på er! 
 

Kommentera här: