2013 / 12 / 7

00.03: Filmkväll hos Tintin igår, det var mysigt läskigt roligt
10.22:Försökte plugga italienska, drack dock mest kaffe, lyssnade på musik och åt julskum
13.40: Gjorde mig i ordning för att handla julklappar på stan
14.55: Drömde mig bort inne i bokhandeln
15.36: Köpte "kaffe och dagens pralin" inne på chokladbutiken högst upp på Drottninggatan
16.30: Kom hem med bland annat två julklappar till mig själv, en belöning för att jag är helt färdig med julklappsinköpen för i år (i god tid för en gångs skull)
 
Sven har tagit Stockholm med storm (ha ha) och det har blivit riktigt kallt ute nu. Trots det struntade jag i vädret och promenerade runt på stan ändå, busskortet i fickan kom aldrig till användning. Det har varit riktigt skönt att ha haft en dag för mig själv utan stress eller press från någon annan, har haft lite kvalitétstid med mig själv. Kommer stanna hemma ikväll och mysa med god mat och film, pricken över i:t på denna dagen. Jag har förresten en megastor grej på gång som jag brinner för att berätta för er, men den bomben kan jag tyvärr inte släppa än på ett tag! I sinom tid, så fortsätt kika in här då och då. Glad lördag på er! 
 
 

Kommentera här: