13:e December

Ställde klockan på fem imorse för att hinna still skolan i tid - jag var ju med i luciatåget! Snabbkaffe och yoghurt. Snabbkaffet har sparat mig så mycket pengar och räddat mitt humör så många gånger den här terminen. Ebba är med i kulturella utskottet, dagen till ära serverades det glögg och pepparkakor i entrén tack vare henne! 
Jag valde att vara tomte i år, mestadels för att jag såg en sån fin tomtedräkt på Åhléns och inte kunde motstå att köpa den!
Det är helt öde i skolan så här tidigt på morgonen, vi såg solen gå upp över Södermalm. 
Sedan blev det dags att göra sig redo för att tåga in i aulan. Där inne tog jag såklart inga bilder, men enligt de andra så gick uppträdandet prima.
Anna var såklart skitsnygg som vanligt. Tycker så mycket om henne men hatar henne för att hon alltid blir så bra på bild.
Mitt palats.
Tomten och hennes nisse. En fin kombo.
 
Hoppas ni andra haft en bra fredag den 13:e och att ni njuter lika mycket som jag gör över att det är fredag! Bon weekend mes amis. 
 

Kommentera här: